Tehtud tööd

Tehtud tööde nimekiri koos hindadega. Siia jõuab ainult väike osa meie tegemistest. Sobib kliendile, kes tahab umbkaudu teada tööde hinda. Hinnad sisaldavad käibemaksu.


Citroen Berlingo 2002 a, 1.9 TDI

Torsioonvedrustusega tagasillas paremal pool nõellaagrites lõtk (sai korduva ülevaatuse).Lahenduseks silla taastamine. Taastamise käigus lihviti võllid ja paigaldati uued määritavad kuullaagrid seniste nõellaagrite asemele. Tulemuseks on aastaid kestev sild mis vajab ainult hoolduse käigus määrimist. Hind: sillataastamine 500.- EUR, silla mahavõtmine ja pealepanek, uute piduritorude väänamine ja trummelpidurite reguleerimine/määrimine 100.- EUR. Aega kulus 3 päeva. Alternatiiviks oleks olnud tellida Inglismaalt "uus" kasutatud tagasild, mis kergete koormate puhul kestaks ilmselt jälle 100000 km ja vajaks uuesti vahetust. Silla hind 500.- EUR + transport. Meie poolt taastatud sild kestab tõenäoliselt auto eluea lõpuni.


Ford Mondeo 1998 a, 2.0 96 kW

Pidurdades rool väriseb.Põhjuseks kõverad pidurikettad. Lahti võttes selgus, et vahetamist vajavad kõik 4 ketast, kuna kulunud alla ettenähtud piiri ja ketaste tööpind rikutud. Samuti puudus ühel tagumisel pidurisilindril tolmukate mis omakorda põhjustas selle kinniroostetamise. Läbi ka üks välimine rooliots ja stabilisaatori kont. Hind: stabika varras - 164.- kr, tagumised pidurikettad 524.- kr, esimesed pidurikettad 876.- kr, tagumised piduriklotsid 369.- kr, välimine rooliots 192.- kr, pidurisilindri rem. kompl. 245.- kr. Varuosad kokku 2370.- kr, tööraha 800.- kr.


Toyota Avensis 2003 a, 2.0 D-4D 85kW

Viies käik ei püsi sõites sees, tuleb käega kinni hoida. Põhjuseks teatud detailide kulumine käigukastis. Kulumine omakorda põhjustatud sellest, et linnas sõites üritatakse kokku hoida kütet ja sõidetakse 5 käiguga. Mootor jõuab küll vedada (pöörded madalad) aga käigukastis olevad hammasrattad saavad tunduvalt suurema koormuse kui normaalsete pööretega sõites. Hind: varuosad 4500.- kr, käigukastiõli 375.- kr, tööraha 1000,- kr. Aega kulus 2 tööpäeva koos varuosade tellimisega (esindusest). Kokkuhoitud küte mitmekordselt kinni makstud...


Audi A4 1996a, 1.9 TDI 66kW

Esisillas kolinad. Taastasime kõik esisillas olevad sarniirid. Kokku on neid 8. Hind: koos mahavõtmise, taastamise ja paigaldamisega kulus kliendil 4000.- kr. See hind kehtib kõikide sarnase esisilla ehitusega autode kohta (A6, Passat jne.). Senise kogemuse järgi peavad taastatud sarniirid paremini vastu kui poest ostetud B grupi varuosad. Praeguse seisuga peaks sarniirikomplekt poes maksma ~4500.- kr., mllele lisandub paigaldus.


Audi A4 1998 a, 1.8T 132kW

Hammasrihma vahetus. Varuosad: hammasrihm 460.-kr, pingutusrull 910.-kr, pinguti 985.-kr, vabajooksurullik 415.-kr, veepump 470.- kr, jahutusvedelik 495.-kr. Tööraha 800.- kr. Kokku 4535.- kr. Koos hammasrihmaga vahetame alati kõik rullikud, mis sinna alla kuuluvad. Veepump vahetatakse niiöelda igaks juhuks - hammasrihma või veepumba vahetamiseks tuleb maha võtta stange ja radikad, seega ei ole mõtet seda mitu korda teha.


Toyota Avensis 2003 a., 2,0 D4D 85kW

Auto käivitub halvasti. Klient tuli meile kaebusega, et auto ei lähe hästi käima. Keerasime eelsüüteküünlad maha ja üks küünal tuli ilma kuuma tööosata. Selge, paigaldamisel ei puhastatud küünlapesa ja tänu sellele murdus küünla ots plokikaane sisse. Üritasime, aga kätte ei saanud (kukkus kolvi peale). Lahendus: plokikaan maha. Varuosad: plokikaanetihend 656.-kr, Klapikambrikaane tihend 329.-kr, eelsüüteküünlad 4 tk. 1052.-kr, jahutusvedelik 5 l 275.-kr, tööraha 9,5 h (D4D mootor on väga vahva, võttis aega terve öö)  2850.- kr. Kokku: 5162.- kr.


Peugeot Partner 2003 a., 1,9TDI 51kW

Siduri survelaager teeb häält. Kuna survelaageri vahetusega jäädi hiljaks, siis tuli auto sisse üldse ilma sidurita. Võtsime käigukasti maha ja selgus, et purunenud laager oli ära lõhkunud ka sidurikahvli, siduriketta ja korvi. Varuosad: sidurikomplekt (laager, ketas, korv) 2768.-kr, sidurikahvel ja käigukasti otsapuks (kasut.) 480.-kr, käigukastiõli 2 l 250.-kr, tööraha 1000.- kr. Kokku: 4498.-kr.


Seat Alhambra 2001 a., 1,9 TDI 66kW

Lisasoendus (Eberspächer D5W Z) ei tööta. Diagnostika näitas, et probleem on vigases juhtplokis. Juhtploki remont 1800.-kr, Jahutusvedelik 0,8 l 44.-kr, tööraha 800.-kr. Kokku: 2644.-kr.


Audi A6 2001 a., 2,5 TDI 110kW

Hammasrihma ja termostaadi vahetus. Varuosad: hammasrihm (pump) 405.-kr, hammasrihm 1072.-kr, vabajooksurullik 744.-kr, pingutusrullik 971.-kr, pingutusrullik (pump) 845.-kr, veepump 788.-kr, termostaat 87C 261.-kr, jahutusvedelik LongLife 10 l 550.-kr, tööraha 4,5 h 1350.- kr. Kokku: 6986.- kr.


Volkswagen Transporter 2001 a., 1,9 TDI 50kW

Veermiku remont. Varuosad: mõlemad esirattalaagrid 1476.-kr, välimine rooliots 204.-kr, stab. varda puksid 56.-kr, esimesed piduriklotsid 527.-kr, sillastend 400.-kr, tööraha 1200.-kr. Kokku: 3863.-kr.


Audi 100 1993 a.,  2,6 V6 110kW

Õli jahutusvedelikus. Diagnoosiks vigane plokikaanetihend. Varuosad: plokikaanetihendid 2 tk 508.-kr, klapikambrikaanetihendid 2 tk 276.-kr, sisse-väljalaskekollektori tihendid 240.-kr, nukkvõllisimmerid 2 tk 96.-kr, hammasrihm 600.-kr, vabajooksurullik 540.-kr, pingutusrullik 496.-kr, veepump 750.-kr, plokikaante lihvimine 2 tk 400.-kr, plokikaante survestamine 2 tk 600.- kr, õlifilter 100.-kr, moooriõli 5 l 500.-kr, jahutusvedelik 11 l 750.-kr, tööraha 2000.-kr. Kokku: 7856.-kr.


VW Vento 1997 a., 1,8 55kW

Hooldus. Varuosad: hammasrihm 395.-kr, pingutusrullik 248.-kr, generaatoririhm 136.-kr, pingutusrullik 136.-kr, õlifilter 73.-kr, õhufilter 136.-kr, kütusefilter 136.-kr, salongifilter 137.-kr, süüteküünlad 340.-kr, õli 4,5 l 450.-kr, tööraha 1200.- kr. Kokku 3387.-kr.


Ford Focus 2001 a., 1.6 74kW

Elektriaknad ei tule alla. Selgus, et kõikidel akendel oli läbi põlenud polaarsust vahetav relee. Natuke nuputamist ja asendasime "erilise" relee kahe tavalise relee vastu. Töö hind ühe mootori kohta 500.- krooni koos materjalidega. Samal autol ei töötanud ka : salongituled, elektripeeglid, tagaklaasisoojendus, esiklaasisoojendus, klaasipühkijate aegrelee. Peale otsimist selgus, et keegi oli eemaldanud Central Timer Unit-i (93BG-14K150-AD). Panime lammutuse "uue" ja kõik hakkas tööle.Asukoht: juhi jalgade juures olev kaitsmekarp, tagumine külg. See juhtplokk on Focusel kuni 08.2001, edasi asendati see GEM plokiga.


Mitsubishi Pajero Sport 2.5D Turbo, 2000 a. 73 kW

Auto ei käivitu. Kõik vajalikud signaalid tulid pumbale peale. Peale mõtlemist saime aru, et probleem on immo juhtplokis. Mingil põhjusel ei antud immo poolt luba autole käima minemiseks. Eemaldasime pumba pealt immobilaiseri süsteemi. Tegemist BOSCH MD354508 pumbaga, 4D56 mootor. Alternatiiv: immobilaiseri juhtploki vahetus ja programmeerimine, esinduse teema, hind 13200.- krooni.  Meie hind kokku: 2800.- krooni.


Mazda 6, 2004 a., 2.0 DT (MZR-CD) 89kW

Mootoris "plõgin". X-431 näitas, et pihustite kompenseerimine on 1. ja 3. pihustil paigast ära. Mõõtsime pihustid ära ja selgus, et 3. pihusti ei tööta õieti. Puhastasime ultraheliga ära, reguleerisime klapivahed paika ja auto käib kui "Antsu viiul". Kuigi pihustiotsad on vahetatavad, ei saa neid tavakanaleid pidi tellida. Pakutakse ainult uusi pihusteid, 6000.- kr. tükk. Meie töö kokku: 2600.- krooni.


Volkswagen Sharan 2000a., 2.0 85kW

Salongiradikas lekib. Soendusradika hind: 49 EUR, tööd 8 tundi. Kokku: 209 EUR


BMW 520i 1990 a., 2.0 85kW

Jahutussüsteemis surve sees. Kontrollimisel selgus, et plokikaas kõver. Varuosad (kõik vajalikud tihendid k.a. klapisääretihendid, jagajakaas koos rootoriga) koos plokikaane lihvimisega kokku 205 EUR. Koos tööga kokku: 355.- EUR. Sisse sai ka uus jahutusvedelik.


Mercedes-Benz S klass 2006 a.

Kolin esisillas. Probleem oli alumises õõtshoovas, välimine sharniir lõtkuga. Taastasime ära. Kulunud olid ka stabilibaatorvarda puksid. Neid saab tellida ainult koos stab. vardaga. Tegime puksid korda. Kogu töö kokku 100.- EUR.


Volvo S60 2001 a., 2.4 147 kW, automaatkast

Starter jookseb tühja. Hoorattal hambad maas. Leidsime uue kasutatud hooratta 75.- EUR. Käigukast peale maha, starteri remont (uus pendiks, uued puksid-harjad). Uus käigukastiõli. Kõik kokku koos töörahaga 317.- EUR.


BMW 530 D 142 kW, 2001 a., E39

Ei käivitu. Tegemist Common Rail süsteemiga. Kontrollimisel selgus, et kahel pihustil tagasivool liiga suur ja kõikidel pihustitel erinevatel tööreziimidel kütusekogused lubatust suuremad. Pihustite remont 700.- EUR.

Seistes vajub tagumine osa alla. Autol taga õhkpadjad, millest üks lekkis. Padja hind 210.-EUR. Kogu töö kokku 1100.- EUR.


Mazda (3, 5, 6, diisel)  DPF tuli vilgub

Tule kustutamine ainult 5.-EUR.


Ford Focus 2004 a. 1,8 diisel

Hooratas koliseb. Võtsime käigukasti maha ja hoorattal olid juba poltidevahelised kinnitusavad purunenud. Klient jõudis töösse viimasel hetkel, suht varsti oleks hooratas laiali lennanud ja käigukastis palju pahandust tekitanud. Vahetasime kahemassilise hooratta, sidurikorvi, siduriketta, survelaagri ja käigukasti õli - hind koos tööga kokku 530.-EUR.


Audi A8 2005 a. 4.0 D, 202kW

Kettide ja hammasrihma vahetus. Varuosad (ketid, tallad, pingutid, tihendid) ja töö kokku 1400.-EUR.